Ssang Yong Korando - новий "боєць" в дуже популярному класі середньорозмірних SUV. Конкуренція в цьому класі дуже жорстка. Подивимося, чим кросовер Korando з механічною трансмісією буде завойовувати нових клієнтів марки.
За своїм позашляховим здібностям цей "кореєць" серед лідерів SUV-класу, чому сприяє повний привід та кліренс 180 мм Підвіска на невеликому "джип" досить жорстка, і особливого комфорту в поїздці не створює.
Салон Ssang Yong KorandoСалон корейського кросовера приваблює своєю оригінальністю і практичністю: багато кнопки управління винесені на рульову колонку, а їх розмір достатній для точного натискання. Інформація з приладового щитка зчитується без проблем, а сам щиток не переобтяжений зайвою "інфою". Правда, пластик, з якого зробили торпедо і дверні карти, жорсткий. Проявиться в ньому (пластику) "ефект цвіркуна" покаже час, в новому автомобілі панелі мовчать.
Турбодизель 2,0 літра має наступні характеристики: крутний момент 360 Нм, потужність - 175 "конячок". Маючи такі відмінні показники цей мотор чудово розганяє кросовер Korando, при непогані показники витрати пального - від 6,3 до 9,6 л/100 км
Механічна трансмісія на 6 ступенів дозволяє розпочати рух на холостих обертах, правда, якщо автомобіль стоїть на рівній поверхні. Туга "спортивна" педаль зчеплення вимагає акуратної роботи при переході з першої на другу передачі, інакше машина "клюне носом". Передавальні числа в "механіці" підібрані непогано, але працювати педалями необхідно акуратно. Важіль мехинической коробки не відрізняється чіткістю і м'якістю ходу, хоча самі передачі включаються легко. В діапазоні 2000-3000 об/хв відчуваються відчутні підхоплення, сам кросовер розганяється дуже впевнено.
Кросовер Ssang Yong Korando з MT краще купувати тим, хто планує їздити на ньому поза міста і на далекі відстані, а також виїжджати на бездоріжжі, повний привід цього тільки допоможе.
|