Суббота, 18.05.2024, 12:38

Приветствую Вас Гость

Automobiles

Форма входа
Категории раздела
Все об Автомобилях [25]
Поиск
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Все об Автомобилях

Тест-драйв Audi A3 1.8 TFSI. На всі руки майстер
Палаючий червоний металік, 17-дюймові диски з гумою Pirelli P Zero Rosso, невеликий дорожній просвіт, трехдверний кузов і 180-сильний турбомотор з кмітливим 7-ступінчастим «роботом». Чим не «спорт-хетч»? Проте ж, перед нами звичайна A3, нехай навіть із заниженою на 1,5 см підвіскою. Тим не менш, зовнішній вигляд хетчбека підказує, що знайомство з ним принесе чимало хвилин запального драйву. Чи так воно буде насправді?

Подушка сидіння збільшується за рахунок висувної секції

Передні крісла гарні, мають спортивний профіль

Приборка класична, аналогова, з наочними циферблатами, читається відмінно. По центру - дисплей борт-комп'ютер

Екран борткомпьютера лаконічний і навіть простий, але дуже зручний

Навігація по меню інтуїтивна, ніяких складностей

На спицях керма - клавіші і баранці управління бортовим мультимедіа

Поруч із селектором КПП - блок управління мультимедіа-системою MMI. У центрі - шайба для навігації по меню, а з боків продубльовані пункти мене для миттєвого виводу. Зліва від селектора - шайба рівня гучності і включення аудіосистеми. Це особливість ергономіки всіх Audi


Стоянкове гальмо включається клавішею


Дефлектор вентиляції цікавий, якщо потягнути за кільце посередині, то збільшиться площа охолодження

Ці дві кнопки завідують характером тестовій A3

Красиві дзеркала трохи зменшують реальність

Бічні кишені досить зручні, мають розширення для пляшок, а також вузькі секції для паперів

Багажник зручний і досить об'ємний. Забезпечений кишенями і розетка на 12 В

Запаски не передбачено: під підлогою багажника - тільки ремкомплект

Електророзетка в багажнику сховалася в одній з бічних ніш за сіткою

Коли вдивляєшся в екстер'єр А3, чітко бачиш опрацьованість кожної лінії, кожної рисочки в образі, класну збірку, рівні зазори

Зовнішність трьохдверної A3 здається привабливою. Особливо в такому яскравому кольорі. Так і диски з п'ятьма широкими пелюстками добре підходять автомобілю. Подобається дивитися в невеликі, але акуратні і строго підведені діодними трубками очі A3. Гарні і задні ліхтарі.

Ауді залишаються традиціоналістами, ось і нова А3 - виконана в строгому, характерному для компанії стилі. Однак звичні обриси, приправлені штрихами від італійських стилістів, роблять свою справу. Дизайн вивірений. Костюмчик скроєний по вищому розряду, комар носа не підточить.

На перший погляд може здатися, що нова А3 - плід модернізації попереднього автомобіля. Особливо це помітно у випадку з п'ятидверній версією або, як її називають в Ауді, «спортбеком». Однак це не так. Нова «трійка» новою є і зовні, і внутрішній.


У профіль машника теж хороша, чітко підведена бічна лінія, хижий погляд акуратних фар...

З приводу платформи вже багато разів говорилося, але не зайвим буде нагадати, що в основі хетча лежить нова фольксвагенівська розробка MQB, Modularer Querbaukaste (поперечна модульна матриця). Завдяки більш широкому застосуванню алюмінію і високоміцних сталей машина стала легше (в середньому на 80 кг) і міцніше попередниці. Наприклад, передня частина A3 скинула 12 кг за рахунок установки алюмінієвого капоту, крил, переднього підрамника і поглиначів енергії удару. Високоміцних сталей в конструкції кузова стало більше на 26%.

Що стосується підвісок, то на нашому хетч варто Макферсон спереду і незалежна багатоважільна підвіска ззаду. Проте варто зауважити, що для бюджетних варіантів цього авто виробник встановлює тому напівзалежну балку.

Дуже вигідний ракурс для цього автомобіля: вивірені пропорції та лінії, красиві задні ліхтарі. A3 вийшов вельми симпатичним

Тестовий автомобіль хороший ще й тим, що обладнаний амортизаторами із змінною жорсткістю. Взагалі, підвіска за замовчуванням не регулюється окремо від інших параметрів автомобіля (лише через меню індивідуальних налаштувань), а тільки разом з коробкою передач, електропідсилювачем керма і приводом акселератора. Всього передбачено чотири режими - автоматичний, комфортабельний і динамічний, плюс індивідуальний сетап водія, де він може задати набір параметрів самостійно. Відразу зауважу, що вибір режимів відчутно впливає на поведінку авто, характер помітно змінюється.

Тягну за ручку (під природний хват, чого раніше не було) широку важкі двері і плюхаюся у водійське крісло. Попереднє покоління цього автомобіля добре знайоме - в свій час накатав пару тисяч кілометрів на А3 1.6 Tiptronic. Що змінилося всередині? Багато чого!

Тут абсолютно новий стиль, а от якість матеріалів - старе. Тобто, на відмінному рівні. Все зроблено добротно, збірка філігранна у найменших елементах. Та й дизайн, вважаю, вдався. Хоча довелося вислуховувати і негативно налаштовані думки з приводу мінімалістського підходу до інтер'єрним рішенням.


Робоче місце водія вивірено. Все під рукою, відмінна оглядовість, прилади читаються чудово, сидіти зручно

Круглі сопла вентиляції, схоже, стають трендом гольф-класу. У Мерседесі А-класу таке ж рішення. Проте конструктори Audi своїх опонентів обійшли - тут можна регулювати ширину потоку повітря, збільшуючи діаметр сопла по центру. Треба всього лише потягнути на себе за його обідок. Забавна штучка.

Похила передня панель народжує відчуття, що знаходишся в салоні спорткара. Строгий щиток приладів під глибоким козирком і відмінний триспицеве кермо з зручними перемикачами КПП позаду виглядають як гаранти відмінною ергономіки. Так воно і є. З цим параметром у німецької машини все відмінно. Вичерпні регулювання крісла і керма в двох напрямках, зручне розташування важелів і кнопочок, хороша оглядовість - все при A3. Пізніше, правда, знайшлися претензії до дзеркал - вони спотворюють дійсність. У центрі панелі підноситься монітор мультимедійної системи. Якщо потрібно, його можна примусово заховати, і тоді з'явиться архітектурна цілісність елемента.

Крісла тут звичайні, тканинні, але в їх формі читаються спортивні початку. Так і є: посадка досить глибока, а бічні секції добре притискають з боків. В плечах теж все ок, так само, як і в стегновій області.

А що позаду? Після невеликого акробатичного етюду, опиняюся «сам за собою». При зростанні майже 190 затісно. Менш рослі люди будуть сидіти зручно. В цілому, за мірками гольф-класу А3 не пропонує неординарного запасу простору, але і не пригнічує тіснотою.


Позаду місця достатньо, але не надмірно. Підлокітник - опція, що його тут немає, Широкий тунель буде заважати третій людині

Поворот ключа, і під капотом нечутно оживає 1,8-літровий турбодвигун. У тому, що стосується звукоізоляції, німці досягли успіху. Ізоляція від зовнішніх шумів і вібрацій відмінна, доросла, можна сказати, вийшла за межі гольф-класу. Настільки, що хотілося б навіть трохи більше звуку мотора і вихлопу - їх пісні також заглушені.

Під центральними дефлекторами знаходиться поличка з кількома хитними клавішами, натискаємо першу, вибираємо комфортний режим руху. Селектор - драйв. «Робот» досить плавно рушає з місця. Не «автомат», звичайно, але в цілому комфортно.

У самому розслабленому режимі підвіски машина їде досить м'яко, добре розправляється з микропрофилем дорожнього полотна, а ось великі вибоїни все ж краще об'їжджати. Хоча в цілому ходова енергоємна.

Переводимо машину в Dynamic - відчутно важчає зусилля на кермі, підвіска трохи дубіє, але не настільки, щоб навіть наблизитися до межі якогось дискомфорту, автомат скидає одну або разом дві передачі. Тепер наш яскраво-червоний хетч готовий підлити адреналіну в кров водія і пасажирів. Ледь чутно свистнув турбіною, A3 починає швидко набирати швидкість, благо моментний двигун (250 Нм і видає велику частину тяги в зоні середніх оборотів).



На ходу робот S-tronic з сухими зчепленнями веде себе дуже непогано. Вгору перемикається настільки швидко і непомітно, що в черговий раз дивуєшся, як філігранно діє техніка. Вниз теж все на «відмінно», головне - працювати з коробкою узгоджено, не ставити її в глухий кут хаотичними діями. Проте в пробках сухі зчеплення іноді все ж дають про себе знати: коли коробка нагрівається, можливі невеликі ривки.

З місця ця «Ауді» розганяється дуже весело і, якщо повністю відключити систему стабілізації, то з газом на старті треба бути дуже акуратним. Передавишь - і машина легко зривається в сильну пробуксовку, і ти лише дивуєшся, помічаючи боковим зором, як стрілка тахометра стрімко злітає до відсіченні, колеса крутяться, а машина тим часом майже стоїть на місці. Такий же трюк можна провернути і на другій передачі, і на третій. Весело йде А3! Завдяки семиступенчатости і зближеним передавальним числам відмінна динаміка гарантована і в русі. Обгони даються легко.

Та й рулювання на цьому хетч доставляє задоволення. Недостатня обертальність виражена не так чітко і при грамотному побудові траєкторії і завантаження осей можна відчути дуже гарний держак, який забезпечує ходова спільно з класною італійської гумою. У цих режимах вистачає почуття керма, крени нівельовані активною підвіскою, і A3 веде себе дуже передбачувано. Класне шасі, відмінна настройка! Складно чіплятися і до гальм цього автомобіля.

Звичайно, багато хто зараз скажуть, що за півтора мільйони можна купити і дещо серйозніше, вище, покондовее, а не таку непрактичну «пузотерку». Згоден. Однак це жодною мірою не скасовує заслуг конкретного автомобіля, який зроблений для цілком певних міських цілей і чудово з ними справляється. Неспроста саме A3 весь цей час була найбільш продаваним преміальним хетчбеком в старенькій Європі. Думається, навіть з приходом на ринок нового Мерседеса A-класу ця тенденція збережеться, бо у німців з Інгольштадта в черговий раз вийшов відмінний автомобіль. Можна сказати, еталонний.
Категория: Все об Автомобилях | Добавил: Nicknet2018 (02.12.2013)
Просмотров: 251 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Automobiles.at.ua © 2024