Середньорозмірний сегмент європейського ринку зазнає занепаду, бо клієнти переорієнтуються чи то на преміум пропозиції, чи то на інші сегменти, зокрема кросовери, відмовляючись від таких автомобілів, як Toyota Avensis.
А після заяви боса європейського представництва Дідьє Лероя (Didier Leroy), що автовиробник "виключить моделі середнього розміру, 28 комната куба, щоб запропонувати гібридні версії кожної моделі, що продається в регіоні до 2020 року", майбутнє Toyota Avensis і зовсім померкло.
Майбутнє Toyota Avensis опинилося під сумнівом
Лерой сказав, що "Toyota належить визначитися, чи варто розвивати європейський седан і універсал начебто Avensis, який проводиться тільки на заводі компанії у Великобританії, або пропонувати більш широкий глобальний продукт".
"На сьогоднішній день дуже важко перебувати в середньорозмірний сегменті Європи", - сказав Лерой.
Відповідно до IHS Automotive західноєвропейський обсяг сегменту середнього розміру знаходиться на шляху спаду і буде мати низькі продажі в цьому десятилітті, опустившись нижче півмільйонної позначки цього року із понад 800 000 автомобілів в 2011-му.
Аналітик IHS Automotive Тім Уркварт (Tim Urquhart) сказав: "Це закон спадної родючості грунту для середнього сегмента ринку ... Сам факт, що Форд затримав запуск Mondeo на два роки, вказує, наскільки складним є ринок".
Згідно з прогнозом аналітиків, продажі поточної моделі Avensis, запущеної в 2008 році, знизяться цього року до 29 339 автомобілів порівняно з 55 706 одиницями в 2010-му. IHS Automotive прогнозує відхід моделі з ринку до 2018 року.
Майбутнє Toyota Avensis опинилося під сумнівом
На заводі в Burnaston, Англія, в минулому році Toyota випустила лише 36 482 седанів і універсалів Avensis в порівнянні з майже 143 000 одиниць компакта Auris, з яких 62 148 автомобілів були гібридами.
У сегменті середньорозмірних автомобілів японський автовиробник вже пропонує в США бензин-електричний гібрид Toyota Camry. До слова, минулого року в США було продано 408 484 звичайних і гібридних версій Camry, що зробило марку самої продаваної на другому за величиною світовому ринку.
Японські автовиробники опинилися найуразливішими в який втратив популярність у покупців середньорозмірний секторі автомобілів в Європі. Nissan покинув сегмент у 2008 році, коли закінчив продажу Primera. А Honda в 2015 році збирається відмовитися від продажу в Європі моделі Accord.
|