Суббота, 18.05.2024, 14:45

Приветствую Вас Гость

Automobiles

Форма входа
Категории раздела
Все об Автомобилях [25]
Поиск
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Все об Автомобилях

Автоматична коробка передач (АКПП)
На сьогоднішній день існує три типу коробки передач: класичні, адаптивні, Tiptonic. Класичні коробки передач дуже прості і досить надійні. Перемикання відбуваються за певними алгоритмами. Їх усього три: зимовий, економічний і спортивний, але вони вже втрачають свою актуальність, але при цьому не поступаються більш складним АКПП.

Адаптивні КП трохи ускладнені. Вона має здатність аналізувати стиль їзди, тобто при агресивному водінні передачі будуть перемикатися на максимально високих оборотах , а при спокійному навпаки. АКПП Tiptonic може працювати як в автоматичному, так і в ручному режимі.

Автоматична коробка передач вкрай складний пристрій, яке працює спільно з гідротрансформатором і не має жорстку механічну зв'язок з двигуном. Автомат постачає автомобіль підвищеної плавністю ходу, при цьому створюючи комфорт водієві, до того ж працює без участі водія і не має педалі зчеплення.

Одним з головних і найбільш вразливих вузлів є згадуваний вище «гідротрансформатор». Це складне технологічне пристрій, принцип роботи якого заснований на тиску робочої рідини (масла), служить для передачі і зміни крутного моменту від двигуна АКПП. До складу гідротрансформатора входить: насосне, турбінне, реактивне колеса; блокувальна муфта; муфта вільного ходу; корпус гідротрансформатора.

АКППНасосное колесо з'єднується з колінчастим валом силового агрегату. Турбінне в свою чергу пов'язано з механічною КП. Між турбінним і насосних колесами встановлюється і жорстко кріпиться реактивне колесо. Блокувальна муфта необхідна для блокування самого гідротрансформатора при певних режимах роботи машини. Муфта вільного ходу забезпечує обертання реакторного колеса в протилежну сторону. Весь цей механізм наповнений спеціальною робочою рідиною.

Багато водіїв вважають, що механічна краще, ніж автоматична коробка передач. Частково ці думки не безпідставні. Перша причина - автомобіль з АКПП значно важче виїжджає з замету, тому для зимового часу вони підходять менше. Хоча на сучасних авто стоять допоміжні системи, які не дозволяють буксувати як при різких маневрах, так і під час початку двидения. Так само недоліком автоматів слугує їх дороге обслуговування: масло і фільтр, Які потрібно міняти частіше, ніж у механіці. При цьому дорогий ремонт. У автоматичних КП витрата бензину за містом однаковий з механічною коробкою передач, а по місту на 5% - 15% палива більше.

Однак автоматична коробка передач має і ряд переваг: більш зручне водіння автомобіля в міських умовах стає більш зручним, у тому числі рух в «пробках»; плавний хід без будь-яких ривків; багато водіїв особливо жіноча половина відзначають більш високий рівень комфортності і так далі.
Категория: Все об Автомобилях | Добавил: Nicknet2018 (02.12.2013)
Просмотров: 357 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Automobiles.at.ua © 2024